- Czy wielkość serwowanych porcji jest wystarczająca?
Nasza dbałość o Gości oraz długoletnie doświadczenie w organizacji przyjęć weselnych, gwarantuje Państwu wyśmienite i syte menu. Aby przekonać się, że tak jest na prawdę, istnieje możliwość umówienia się na degustację dań.
- Co z jedzeniem, które nie zostanie skonsumowane podczas wesela?
Jedzenie, które zostanie na bufetach po zakończeniu przyjęcia, na Państwa życzenie może zostać zapakowane w odpowiednie pojemniki i wydane.
- Czy ciasta i tort weselny trzeba dodatkowo zamawiać?
Ciasta oraz tort weselny jest w cenie wybranego menu. Wszystkie wypieki pochodzą z hotelowej cukierni, co gwarantuje Państwu ich wysoką jakość.
- Jaka jest dostępna kolorystyka nakryć stołów?
Nasze nakrycia charakteryzują się pastelową kolorystyką. Mamy dostępne obrusy oraz serwety w następujących kolorach: piaskowy, łososiowy, seledynowy oraz tradycyjny biały.
- Czy miejsce do tańczenia i stoły są w jednej sali?
W przypadku organizacji przyjęcia weselnego do 170 osób, jesteśmy w stanie przygotować stoły dla gości, bufety z jedzeniem oraz parkiet w jednej sali – Restauracji Imperial, mieszczącej się na parterze. W przypadku większych imprez, w Restauracji Imperial możemy ułożyć stoły nawet dla 250 Gości, natomist miejsce do tańczenia znajduje się w Lobby, takie rozwiązania sprawdza się podczas dorocznych balów sylwestrowych.
- Czy Lobby Bar może być dostępny dla Gości?
Oczywiście, podczas przyjęcia, prócz wcześniej określonych przez Młodą Parę trunków serwowanych w restauracji, możemy oddać do dyspozycji Gości Lobby Bar, który będzie uzupełnieniem asortymentu oferowanych alkoholi.
- Do której godziny może trwać przyjęcie?
Przyjęcie może trwać do godz. 05:00 nad ranem. Ograniczenie to wynika z faktu, że w tej samej sali podawane są śniadania od godz. 06:30. Obsługa musi mieć odpowiednią ilość czasu na przekrycie stołów i odpowiednie przygotowanie restauracji.
- Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej i śniadań dla Gości weselnych?
Jest to już u nas standardem. Goście weselni, korzystający z noclegu w naszym hotelu, mogą pozostać w pokojach aż do godz. 15:00, a śniadania są dostępne do godz. 11:00.
- Czy oferujemy tańsze menu dla zespołu muzycznego, fotografów i kamerzystów?
Tak, istnieje możliwość wyboru tańszego menu dla zespołu muzycznego, fotografów czy kamerzystów. W zależności od wybranej propozycji, zestaw taki może się zmieścić w cenie 100 zł od osoby – przystawka, zupa, danie główne, deser + skromna zimna płyta + jednodaniowy ciepły posiłek.
- Czy jesteśmy w stanie zapewnić animatora zabaw dla dzieci?
Na Państwa życzenie zapewnimy animatora zabaw dla dzieci. Doskonałym miejscem do zabaw jest wydzielona część restauracji, zwana salką VIP, w której rodzice mogą mieć swoje pociechy „na oku”.
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zachęcamy również do osobistego odwiedzenia Parkhotelu Vienna, wtedy będziemy mogli zaprezentować Państwu naszą ofertę podczas spotkania przy wybornej kawie.
Dane kontaktowe:
E-mail: marketing@vienna.pl
Telefon: +48 33 496 62 00 lub +48 33 496 62 67
Serdecznie zapraszamy!